No prayer for the dying

Hej! Mitt namn är Tooli, och detta är min dagbok.

Allt började som vanligt, jag jamade skrek och var dryg. Jag njöt. Men allt förändrades på kvällen då hon kom hem och brutalt kastade in mig i buren och satte mig i den brummande maskinen som altid tar mig till okända ställen. Buren! Det är bland den värsta tortyren de utsätter mig för! Varför? Jag har inte gjort något ont! För att visa mitt missnöje sket jag en rejält lös bajskorv som jag sedan strategiskt smetade in i buren för maximal odör.

Efter en tid som verkade som en smärre oändlighet stannade hon den brummande maskinen och då gallret till buren öppnade befann jag mig någon annanstans. Inte ont anande visade det sig vara det beryktade koncentarionslägret Buchen Katzewitch. Genast kastades jag in i ett rum med iskallt vatten som kylde mig till is......the horror....the pain

...jag är nu alltför chockad och vek för att förtälja mer idag....må gudarna vilja att jag överlever...


image575

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha jajemensan!

2008-08-08 @ 12:00:29
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Nora

stackars kattsingen

2008-08-11 @ 00:03:46
URL: http://ncj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0