Barn e fan dumma i huvudet

Här är ett gästinlägg från våran (Nä...man får inte skriva våran, man ska skriva "vår" bla bla bla) grannes barn, Albin 4 år

Det var en gång en liten myra som bode i en stack och när myran skulle ut ock plocka bär så möte den en björn och björnen åt upp myran okk sedan bajsade han ut myran som nu hade tappat alla sina bär så myran börja plocka alla bär igen men klokan tickade och det blidde natt så myrran tänkte åka hem men det vart så mörkt så han dog.

Han lär ju fan hamna i särskola....

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Moget att klaga på mig bara för att jag klagar på er..

folk tycker olika..sånt får man ta!

Jag älskar promenader och tycker det är skitkul.

Har inte direkt min blogg för någon annans skull.

2008-07-31 @ 18:03:11
URL: http://natalieb.blogg.se/
Postat av: Dumihuvetsdotter

...eller så får han nobelprajset...

2008-08-11 @ 00:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0