Brända nudlar

Jag skrev tidigare i ett inlägg om att man kan bli väldigt intelligent av att dricka alkohol. Jag vet nu mer säkerhet att det stämmer.

Jag kom hem klockan 8 på morgonen efter att ha varit på efterfest. Jag bestämde mig för att äta nudlar och börjar koka upp vattnet. Jag misstänker att jag förmodligen kommer somna innan vattnet kokat upp och ställer därför klockan på 5 minuter så jag ska vakna. Jag somnar men jag vaknar också 5 minuter senare. Jag känner att nudlarna fortfarande är hårda. Jag ställer om klockan på 5 minuter till och somnar om...

...Flera timmar senare vaknar jag av en hemsk lukt. Det luktar bränt, nudlarna är kolsvarta och har legat i kastrullen i flera timmar och kokats. Vattnet är borta och nudlarna icke ätbara...

...Jag vaknade inte andra gången jag somnade trotts att jag ställt klockan...

Vad kan vi då lära oss av det här? Jo, häll upp en grogg medan du väntar på att vattnet kokar upp, så slipper du somna och vakna av den hemska lukten.

Kommentarer
Postat av: eriika

haha jag har lyckats me nudeltricket några ggr oxå:)

2008-07-20 @ 23:31:35
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad skulle du göra om du var Gud för en dag?

kom in och diskutera på min blogg.

detta kommer bli superintressant.

resultatet av diskutionen kommer att komma i ett inlägg lite senare till veckan! :)

kram

2008-07-21 @ 00:59:04
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0