Free speech for the dumb

Hittade följande kommentar på en blogg, och jag hoppas från botten av mitt hjärta att människan som skrivit detta är fullt medveten om vad texten ger ut för konnotationer om sig själv till de som ser den. Därmed hoppas jag innerligen att den är skriven med all självdistans världen har att erbjuda. Annars ska jag utfärda en belöning som uppgår i en skälig summa för den eller de som eliminerar denna varelse. Här nedan följer tragiken i sitt ursprungliga format:

"aw cutie, taaack så jättemycket! ;*
klicka gärna till mig på bloglovin om du har lust att prenumerera ^-^ kramkalas :>"

På följande punkter har jag motiverat att en eliminering är befogad:
  • Bara fenomenet att kommentera och göra menlösa inlägg är patetiskt
  • Att blanda engelska och svenska a la Victoria Muppstedt talar ju för sig själv
  • Felstavning på "tack" (Det värsta är att det förmodligen är medvetet felstavat)
  • Att göra reklam för sin egen skitblogg och att någon ska "prenumerera" på den får mig att önska att datorn aldrig uppfanns
  • Användning av suspekta tecken som gör texten näst intill omöjlig att läsa är ju ett jävla genidrag
Att avsluta sin hälsning med "kramkalas" får mig iofs att inse att personen i fråga inte är äldre än 13 och därmed kanske jag har lite mer förståelse för den begränsade intellegensen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0