Million miles away

Här följer en Topp 7 lista på personer jag skulle vilja ta med mig till en öde ö:


01 Adolf Hitler



Någon som styr och ställer behövs då vi människor måste underkasta oss något, och för att inte vi ska skapa någon jävla hokuspokus-religion med nån låtsasgud eller go Lord of the flies så behövs det en ledare med lite karisma.

02 Jack Daniels

 


Utan honom skulle jag go The Shining illa kvickt, så för allas välmående skall han vara med.

03 Steve Irwin

 


(Krokodiljägaren, för alla er oinsatta) Skall jag tillbringa X antal dagar på en öde ö vill jag ha nån som kan ligga o kramas med en krokodil och berätta hur gourgeous och snäll den är istället för att alla ska leva i skräck för naturen.

04 Martin Timell



Ja, jag varken kan eller tänker bygga nån hydda o bo i så...

05 Danny




...och lämna kvar honom om jag kommer därifrån, så man slipper se honom så fort man slår på TV:n de få gånger man gör det.

06 Captain Morgan

 


Om Jack vill vara själv ett tag vore det trevligt om kaptenen kunde göra en sällskap under tiden.

07 En katt



Så att inte min kattabstinens sätter in

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hehe, smart!:D Skulle nog göra samma sak - förutom Hitler, han får gärna vara där han är...^^

2008-07-18 @ 05:04:50
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: Alex

haha, fast hade du med dig allt det där, så skulle man väl knappast kunna kalla ön obebod ;)

2008-07-18 @ 08:15:57
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/
Postat av: Netti

Fanns inte The Olsen Twins med på orginallistan? ;)

2008-07-18 @ 10:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0